Shit!

Nu börjar jag bli lite nervös... vaknade i morse och hade fått post, från vägverket. Du har nu bokad tid för uppkörning den ---, nu är det nära! Tänk om jag inte klarar det!!! Hoppas hoppas hoppas att jag klarar det! :P

Har jobbat heela dagen så nu är jag sjukligt trött. Min käre far kom och överraskade mig med att besöka mig på jobbet och bjuda på lite lunch, passade på att shoppa lite på lunchen också, köpte ett par nya handskar eftersom att jag tappat bort mina andra och så köpte jag även ett nytt shapmoo "AUSSIE" något nytt frisörshampoo som tydligen ska vara jätte bra, nåväl det får man väl se, alla dessa säljare dem får en att tro på allt, och jag går på det! :P



handskar
  AUSSI


Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0