Ledig dag..

En behövlig ledig dag... somnade klockan 9 i går med ansiktsmasken på.. inget att rekomendera sådär, men ansiktet känns iaf lenare än aldrig förr :P Idag har jag varit lite överallt, först åkte jag till Globen och lämnade tillbaka en tröja sen drog jag in till cafét för att få i mig lite mat och även kolla på en tjej som skulle provjobba hos oss idag, hon verkade okej, lite blyg bara... Sen gick jag ner till H&M Hamngatan för att kolla lite och självklart gick jag inte där ifrån tomhänt, det blev en pyjamas som jag gått och spanat på länge, jätte fin, sen blev det en mörkblå trekvarts ärmad kofta med fickor på sidorna, ur snygg! Börjar känna mig lite smått förkyld men ska försöka hålla mig friskt med lite kanjang, ett naturläkarmedel man kan hitta på till exempel Konsum, fungerar jätte bra om man vill hålla sig friskt från förkyldning.
Nu ska jag börja med Sushin som jag lovat göra till den sugna familjen, wish me luck!

   
pyjamas  kofta


Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0