Klick!

Ingen dag är lik den andra... det är alltid något nytt och kul som händer på jobbet, idag kom en tjej fram och frågade om jag ville vara med på en kort inteljuv för aftonbladet, jag tackade ja, interljuvn skulle handla om BlondinBella, vad jag tyckte om henne.. När inteljuvn var klar bad hon om ett kort. När jag sen frågade om inteljuv skulle hamna på internet eller något svarade hon, köp Klick på fredag så kan du se den där! haha, lite kul, säkert en pytteytteliten ruta bara, men ändå!

Idag har jag även ringt och bokat intensiv kurs, så vecka 12 tar jag mig en liten resa upp till Säffle för att förhoppningsvis ta hem ett körtkort!
Just nu sitter jag med "ögonmask" hittade det på H&M, jätte skönt, lugnande och kall känsla... I morgon ska jag möta upp tove på morgonen och gå till SATS för att signa upp mig som medlem, seeen ska jag gå och köpa solglasögonen som jag kommer drömma om i natt för att jag vill ha dem nu! 


Joppe, gosegris <3

Sleep tight!



 

Kommentarer
Postat av: josephine

vad kul att bli frågad om en intervju :D

2009-01-29 @ 15:24:17
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: karin

lägg upp en bild när du köpt brillorna

och du, vad kostade intensivkursen och vad ingår?



kram

2009-01-29 @ 17:58:49
Postat av: Soe

Intensivkursen kostar olika mycket beroende vad man vill ska ingå, som jag har redan gjort halkbana och tagit lite lektioner hemma samt har egna böker då blir det inte alls dyrt, en kostnad på 3000 där det ingår körkort, teori och boende sen lägger man till efter hur många körlektioner man behöver som kostar 390 kr st, 200 kr billigare än i stockholm! Ja jag ska lägga upp bilder på solglasögonen i nästa inlägg!

2009-01-29 @ 19:06:28
URL: http://soec.blogg.se/
Postat av: Catarina Bjerén

Joooooppe!!! =D

2009-02-17 @ 14:21:20
URL: http://klubbkoll.se/blogg/catarina/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0