High on life..

Vilken dag.. från det ena jobbet till det andra, samtal i emellan från ett kanske tredje, herregud, när jag tänker efter kan jag inte ens minnas vad jag sa när de idag ringde upp från ett jobb jag sökte för lite skojs skull i förrgår när jag tittade runt på nätet och såg anonsen. Ska ta och ringa tillbaka i morgon och förklara mig varför jag lät så konstig när det ringde, var helt chockad, trode aldrig de skulle höra av sig.. 
När jag var påväg hem nu från jobbet så ringde Sandra och jag svarade genom att skratta för mig själv och svamla om helt konstiga saker, hon frågade om jag var hög på kaffe eller något, vilket hade kunna varit orsaken men just nu var det för att jag kände att jag inte hade någon som helst koll på min dag, vad jag gjort, sagt, o aa, allt, jag var nog bara lite hög på livet just då..

Idag kom Tove förbi på jobbet och överraskade mig med en behövlig kram, hitta en finare människa..

Jag och Tove


Hjärta 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0