Fredag

Interljuvn gick jätte bra.. Vi var en grupp på ca 8 st där var och en fick berätta lite om sig själv och varför just den passade bäst för tjänsten. Har aldrig varit på en grupp interljuv förut, tycker det var skit kul, sjukt nervöst så klart men det var något jag kände var nyttigt och lärorikt för mig som person. Efter interljuvn gick jag och mötte upp Sofia på mitt Café jobb där även hon är anställd, tog med mig en kopp te för att sen kika runt lite på stan. Efter ett tag möte vi upp Evelina och satte oss på Fresco för att ta en fika, sen gick vi upp till H&M där jag köpte en tröja från H&M trend, vet inte om jag ska behålla den men den var lite cool, flätad i midjan och på armarna.
Sen gick vi till Hår 3000 där jag köpte en DUST IT som ska hjälpa mitt hår att hålla volymen.. På hemvägen gick jag förbi apoteket där jag köpte lite hudvårds produkter från VICHY, ska tydligen vara sjukt bra om man har lite obalans i hyn. Juste sen köpte jag Klick också, haha, fanns med i en liten ruta! Frågan var: Läser du Blondinbellas blogg?...



tröja   

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0