-

Jobbig dag... det började med att jag försov mig och vaknade en halvtimme innan jag skulle börja jobbet, på något vis lyckades jag ändå inte komma en minut försent.. hatar att försova mig, jag gillar att gå upp ett par timmar tidigare för att kunna göra allt i lugn takt.. Dagen började med att jag kände mig lite seg som sen övergick till illamående, det gick inte att vara kvar på jobbet, jag fick gå hem, så nu har jag varit hemma hela dagen och bara kollat tv och tagit det lungt, behövde verkligen det, ska vara hemma i morgon även så att jag är helt återställd inför jobb i helgen..
Om jag känner att jag klarar av det så ska jag på interljuv i morgon för Zara, sökte det förra veckan bara för skojjs skull och dem hörde av sig, varför inte bli en interljuv rikare? Bra erfarenhet om inte annat..

Igår var jag på stan med Tove och signade upp mig på SATS, nu gäller det, inge bada i vassen 2009 inte!
Sen åkte vi in till NK där jag köpte mina nya solglasögon, iih, dem är så fina!!

     

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0