snurr..

Känner mig lite yr... var på återbesök hos nagelsalongen i morse så nu är naglarna nya och fräsha igen, efter det mötte jag upp Tove på gymet för lite spinning och core, dem bästa passen kombinerat, precis lagom träning för idag. Efter det mötte vi upp Fia för att gå på stan och sen ta en fika, tog en kaffe för jag var inte så hungrig och sen började jag känna mig jätte yr och illa mående, åkte hem för att ta en liten powernap och få lite mat i magen, nu när det är gjort mår jag mycket bättre. Ikväll kommer tjejerna över på lite förkrök och sen blir det utgång, får se vart kvällen leder oss men jag är lite smått taggad för en helkväll ute på stan!


Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0