Road trip

Det blev en liten utgång igår igen.. kvällen började med att jag blev bjuden på middag hos Claudio med Evelina och några av C's vänner, fick såå god middag och hade jätte trevligt, sen drog vi in till Royal Garden där vi hälsade på Lova och Alva som är nya garderobs värdinnor där :P. Kvällen blev inte allt för långdragen då jag drog hem runt 2 tiden, helt lagom kväll!
Idag kom min bror förbi och plockade upp mig för att ta med mig som sällskap på en liten trip till Uppsala, han skulle kolla på en bil han var sugen på att köpa där. Passade på att kolla in stan när vi ändå var där, så himmla gullig stad, allt var så litet och gammaldags, kan tänka mig att det är ett otroligt mysig ställe att besöka på sommaren.
Nu har jag gjort mig en kopp te och ska mysa ner mig framför Sex and The City..

 

påväg ut i taxi 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0