Nya tag!

Jag är såå tröött... kom hem för ett tag sen och känner mig heelt slut. Idag jobbade jag lite på cafét efter det blev det en sväng förbi hemma innan jag begav mig till gymet för lite träning på tramp maskinen och sen 1 timmes Yoga, jag ska verkligen börja gå på Yoga, hur skönt och avkopplande som helst! Köpte lite nya träningskläder idag, en ny sport BH och ett par nya träningstajts, jätte fina!




Nu ska jag gå och lägga mig så att jag orkar upp i morgon till min tidiga tid hos nagelsalongen, 9.00, varför? well, I dont know.. Sen blir det Sats Medis för lite spinning och core med Tove å sen ska jag möta upp Fia och kolla runt lite på stan.

God natt, pussis.


 


Kommentarer
Postat av: Clara

älskar nya träningskläder!

2009-02-05 @ 23:15:18
URL: http://collman.blogg.se/
Postat av: Fia

Tightsen ser superfina ut! :)

2009-02-06 @ 09:59:04
URL: http://ohsofina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0