Lov?

Va skönt det vore om man fortfarande hade sportlov... den lyxen har man ju dock ej längre när man nu gått ut skolan och tagit sig in i arbetslivet.. MEN, passade på att åka ut till landet när jag nu var ledig måndag och tisdag, det blev en liten spontan flykt ut dig på söndags kväll. Å shit va mycket snö det var där ute, kändes som att komma till fjällen på en timme, å så himla fint :) Vi åt massa god mat och jag och Tove passade på att leka av oss i snön iklädda survivel suits, haha bästa sättet att hålla sig torr. Isen låg tjock så vi passade även på att gå ut på isen, ush det är riktigt läskigt, känns som att man ska gå i genom isen hela tiden.. :P Kom hem idag för att börja jobba klockan 4..
Å idag har det inte varit en vanlig dag, det är ju fettisdagen och jag har fått i mig TVÅ semlor :P haha OM jag blev mätt på det, men riktigt mumsigt var det!



Tove  Tove och jag  Middag  Mys brasa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0