Fredag!

Nu är helgen äntligen här... har varit ledig idag och gått lite på stan, shoppade lite nytt smink, ett start kitt från iD, har länge tänkt köpa iD smink så idag passade jag på, man fick penslar och alla bas produkter för 995, värt tycker jag! Hann även med att möta upp min bror och han lilla familj då de sparng runt på stan och köpte de sista inför avresa till thailand i morgon, jäkla skit unge, inte ett dugg avundsjuk... Köpte en lite cool "jacka" på jobbet i tisdags, först tänkte jag köpa den i svart men sen kände jag att varför inte köpa en färg-glad, så det blev en lila, sen köpte jag även ett sett jätte fina underkläder, får aldrig nog av underkläder, just love it!
Nu har jag precis varit och gymmat och ska försöka laga till mig lite Lax för att sen bara mysa ner mig i soffan, börjar klockan 8 i morgon bitti så det är inte att tänka på någon utgång.


 
iD  jacka underkläder


.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart kommer den lila jackan från?:)

2009-03-04 @ 12:23:12
Postat av: Sofie

Den kommer från H&M Divided

2009-03-04 @ 19:16:07
URL: http://soec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0