Tisdag!

Det har varit en låååång dag... jobbade från 9 till 7 idag så mesta delen av dagen har jag spenderat på jobbet och timmarna gick saaakta, men men, ska inte klaga. Igår mötte jag upp Tove efter jobbet och drog till gymet, köpte en ny tränings t-shirt på vägen dit som gör min adidas tränings outfit fulländad! :P Efter det åkte vi hem till henne och gjorde ungslagad lax med en jätte god sallad. 
Köpte med mig lite nytt hem från jobbet idag också, nya Venus rakhyvel, 5 baldes, tydligen jätte bra, en klänning till sommaren, en kofta, LDB body scrub och en ny ögonfransböjare!
I morgon ska jag jobba på Cafét, ska bli kul, håller tummarna för att mitt ögongodis tittar förbi, hihi. Nu ska jag gå ut på en kvälls promenad med Evelina och Lova.
hehe visar en bild på en liten rolig present jag fick av min bror som jobbar på en fabrik..



Venus
  Klänning  Kofta  LDB    Träningströja  Present från bror :P  Fransböjare


 
<3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0