Burrrr!

Ush och fy... blev så glad idag när solen sken, men det varade inte länge då jag gick ut och frös till en isbit på 2 röda, det är så kaaallt ute!! MEN! Mina kära mor och far hade en lite överraskning.. pappa ville att vi skulle åka och titta lite i Nacka forum och ja ville självklart hänga med på det, när vi väl var där så sa han att jag skulle få gå och välja ut en varm jacka som han och mammsi skulle "sponsra" mig med :D Det blev en varm och gosig jacka från G-star, dock hade den en sån där sjukt ful fusk päls påklistrad men det fixade jag snabbt till med att nåla fast min svarta päls halsduck längst kragen istället, så äntligen slipper jag gå ut och frysa och istället gå ut och hålla humöret uppe när solen väl skiner, haha! Juste, köpte en jätte söt blus i söndags från jobbet också !


Jacka  Blus

Hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0