STRESS

Nu är packningen i full gång... tog rådet av fia att iaf ta fram resväskan då jag inte visste vart jag skulle börja. Måste klart skaffa mig en större resväska, den är redan full..


Har hunnit med att simma med Tove idag också, så himla skönt efteråt, känner mig som en ny människa! Efter det gick jag och hämtade upp Alvin och Tilda som jag satt barnvakt åt, vilket var värt för jag behöver varenda liten krona nu innan resekassan ska spenderas :)
Nej nu ska jag återgå till packningen och planeringen. 

En bild på mig, Alvin och Tilda på min mottagning.


Kommentarer
Postat av: Anonym

herre gud, är det en liten kabinväska du har? haha

2008-06-17 @ 08:40:37
URL: http://ohsofina.blogg.se/
Postat av: C

HAAAAAAAAAAAAHAHAHHAHAHAHAHHAA jag vet!!!!!!!!

Sjukt roligt. Vi får ta och göra om dety någon gång ;) Smita ut mitt i natten och se om mamma märker något ;P

2008-06-17 @ 09:40:55
URL: http://catarinabjeren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0