Söndagsmys

Oväntad helg, jodå det kan man säga.. mycket utgång och sena nätter, brukar inte va min grej men sjukt kul jag har haft den här helgen, lite oväntat spontant sådär.
Idag ska jag bara ta det lungt och planera lite inför midsommar och "flytten" ut till värmdö.. Mitt andra hem på sommaren :) Love it! 

Sitter hemma hos Nicole nu och kollar Gossip Girl, alltid lika spännande och bra!
Längtar till onsdag, då blir det värmdö golf och match kik för hela slanten! kan inte bli bättre! Hoppas bara att Sverige tar hem matchen den här gången, gårdagens förlust var ju den mest irriterande. Det händer ju bara inte..
Nej nu ska vi sätta på Cast away som jag tog med mig för att mysa framför :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0