Sommar tider hej hej sommar tider...

Sommar tider hej hej sommar tider... ja det är väl vad jag borde stå och sjunga nu, vaknade för ett tag sen och upptäckt att jag kanske är något försenad till min sista skolavslutning någonsin, men men, finns så mycket annat som är "viktigare" att hinna med idag innan jag ska jobbet senare. som till exempel.. shoppa lite inför Grekland som jag och tjejerna åker till om 11 dar nu :) shit nu är det inte långt kvar! Ska försöka gå förbi banken idag också och ta ut lite pengar som jag måste växla in.
Det är föresten min sista helg på jobbet, har valt att säga upp mig så att jag får sommaren att tänka efter vad jag verkligen vill till hösten. lutar just nu mot mäklar utbildning men man vet aldrig kanske något helt annat dyker upp i min lilla hjärna..
Nej nu måste jag skynda på om jag ska hinna med lite innan jobbet.

Här är en liten bild på mig och fia från studenten som jag även får räkna som min skolavslutning :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild ;);)

2008-06-13 @ 14:06:37
URL: http://ohsofina.blogg.se/
Postat av: Soe

såklart de är ju på dig och mig :P <3

2008-06-15 @ 16:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0