REHAB

Börjar känna mig lite förkyld... vilket är helt opassande just nu till midsommar och innan resan, fick ett tips av en vän att blanda ingefära och citron med en liter vatten, ska testa det och hoppas att det funkar.
Hittade en sån söt morgonrock här ute på landet som jag aldrig lagt märket till innan, är den inte fin?!



Ikväll är det match mellan Sverige- Ryssland och planen var att åka till värmdö golf och kolla på den men det får nog bli en annan gång för nu måste jag ta det lungt så att jag inte blir sjuk.
Ska ta det lungt en stund nu för att sen åka och handla lite mat till midsommar och ett måste, en hårinpakning till mitt stakars hår.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Morgonrocken är JÄTTEFIN! Verkligen!

2008-06-18 @ 16:04:14
URL: http://dearjasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0