KVÄLL

Burr... Kom precis in från en liten promenad med vovven, lite kyligt ute ikväll. Nu ska jag försöka gå och lägga mig vilket kommer gå sådär eftersom att jag sovit bort halva kvällen och är nu sjukligt pigg..
I morgon bär det av ut till värmdö efter lite barnvakt sittande och kanske om jag orkar lite simmning med Tove :) Måste ju iaf försöka komma i form till beach 2010 ;)
Får hoppas på att min bror är där ute nu med sin sockersöta son Lukas, alltid så himmla sööt och pratglad med de få ord han lärt sig hittils.

<3 

Fick lite fina bilder från studenten av Sabina idag, vill bara spola tillbaka tiden och göra om allt, helt sjukt kul tid det var.. Men - Det är ööver nuu, men jag kommer ihåg alla dagar med dig(studenten) :P
Här är några av dem..

 
       



Nu ska jag göra mig en kopp te och fixa naglarna så hoppas jag att jag kan somna sen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ser ut som min ena käke är superstor, dissar den bilden på mig.

2008-06-16 @ 12:24:17
URL: http://ohsofina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0