MIDSOMMAR HELG

Händelserik helg... Om det har varit! Midsommar bestod av midsommarlunch, dans runt stången, kubbspel, grill middag och sen bar det över till Elliot, festen bestod av ca 70 bekanta ansikten som gjorde en sjukt kul kväll. 
 
Dagen efter började vi med frukost /lunch på resturangen och sen var det bara att tagga till inför sandhamn som var riktigt kul det med. Idag mår jag som förtjänat efter denna helg men nervositeten inför resan i morgon tar ändå över. Nu måste jag sätta fart om jag ska hinna med allt!

Här är ett par bilder som ger en liten bild av hur min helg varit ..

  Emma, fia & jag vid midsommatstången kubbspel Fia och madde och elliot nattbad till sandhamn hem från sandhamn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0